Rólunk írták:

"Családias hangulat, készséges személyzet, tisztaság, bőséges reggeli (a virsli is minőségi), az autó zárt parkolóban elhelyezhető, a szobák egy panzió színvonalának megfeleléően berendezettek. A portán az egyik belvárosi étteremben történő kedvezményes fogyasztásra jogosító "kártyát" is kaptunk, s éltünk a lehetőséggel. Bátran ajánlom e szállást mindenkinek”

Család nagyobb gyerekkel

"A recepciós hölgy nagyon segítőkész volt az emelet miatti szobacsere kérésünkkor. A témához nem kimondottan vág,de kellemes meglepetés volt szombaton este, "főműsor időben" Puccini csodálatos áriáit meghallani, annak hangjaira belépni a panzióba a - szinte a csapból is folyó - Megasztár és X-faktor helyett, és ez a panzió a Váczi Panzió volt.”

"A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Tetszett hogy közvetlenek és beszélgetnek a vendégekkel. A hotel tiszta és a szoba ugyan kicsi de praktikus és minden meg van benne ami a pihihez kell. Finom reggelit kaptunk. Ahhoz képest hogy a Panzió főútvonal mellett van meglepően csendes. Összegezve nagyon jól éreztük magunkat, mindent nagyon köszönünk és remélem még találkozunk.”

Kisgyermekes család

"A panzió jól megközelíthető. Tágas ,szépen berendezett és kellemes hőmérséklet a szobában. Zárt ,biztonságos parkoló ami ingyenes. Az egész épület rendkívül kulturált,mindenhol rend és tisztaság. A reggeli nagyon finom és bőséges volt. Az ország több szálláshelyét is teszteltük már , mivel gyakran utazgatunk a párommal és így van viszonyítási alapunk. Pl.: Aludtunk már exkluzívabb helyen is , bár az egy szálloda volt és 22.400 forintba került 1 szoba 1 éjszakára + parkoló díj. Ezért tudom leírni azt ,hogy szerintem ez egy korrekt hely -korrekt összegért. Siófoki vagyok és ami azt illeti a mi városunkban nem sok mindent kap a kedves ide látogató ezért a pénzért. Ilyen szobát meg pláne, hogy nem. Mindent összevetve jó döntés volt itt megszállni. Egyetlen apró megjegyzés még mielőtt elfogultsággal vádolnak: 2.emeleten lévő szintén vendég gyerekek kicsit hangosabbak voltak a kelleténél kora este. Biztos ők is jól érezték magukat. :-) De ez ugye nem róható fel a panzió hibájának."

Középkorú pár

A Váci Panzió

Nyíregyháza belvárosától pár száz méterre, Debrecen felől a körúton, a Váci Mihály utcában várja kedves vendégeit városunk panziónk, melyben igényesen kialakított, saját fürdőszobával rendelkező szobákban pihenhet.

A Váci Panzióban rendelkezésre áll:

Drinkbár, kávézó, nemdohányzó szobák, reggeli, saját kert, TV a szobában, zárt parkoló, zuhanyozós szobák, családbarát környezet. A panzióhoz zárt parkosított kert tartozik. Belső zárt parkolónkban biztonságosan parkolhat. Társalgó és portaszolgálat áll a vendégek rendelkezésére.